torsdag den 14. juni 2012

Jeg har en prik

Jeg elsker at ordne vasketøj, at lægge det i farve bunker, vaske det, hænge det op, tage det ned igen og lægge det sammen, for at slutte af med at fylde mine skabe med rent og velduftende textiler.

Længe har jeg ønsket mig et sted til tørre tøjer, men det har været klaret på små stativer rundt omkring. Der står godt nok en tørretumbler i vores bryggers, men den bruges meget sjælden.

Så var det min kloge mand kom og hentede mig ud, og viste mig mit nye sted! Det gamlehønsehus har fået nyt liv:


Ud med de maskiner der stod derinde og op med nogle snorre :O) Der er stor glæde at sporre i det lille hjem, jeg er nød til at fylde de snorre.... Og det bliver de i dag!

For i dag vaskes der på højtryk. Der ryddes op og gøres klar, til en weekend med huset fyldt med gæster. En svigerfamilie kommer forbi og hjælper med ladens gavl der trænger til hjælp.

Så lige nu snurre vaskemaskinen lystigt og mine bunker bliver mindre og mindre i takt med at hønsehuset fyldes.

Og her sidder jeg og ser på solens stråler der danser på græsplænen, mens der skrives lange lister med ting der skal købes ind til weekenden.

Glædelig torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar