tirsdag den 27. marts 2012

At leve livet

Det er hvad jeg føler jeg har gjort i weekenden!

Fredag hentede jeg Mathilde og vi tog hjem var ude i et par timer. Vi nød det gode vejr og hinanden. Der blev bygget sandslotte, gynget et par kilometer og sunget ca en million sange.
Og som så mange andre nød manden og jeg en fredag aften på sofaen foran flimmerkassen, x-factor finalen. Med slik, og chokolade....

Lørdag var vi hos min søster for at se Karoline lave gymnastik opvisning, mit hjerte bruser sådanne dage. Elsker gymnastik opvisninger!

Søndag kom hele familie hertil for at se Mathilde og jeg hoppe til vores opvisning. Oh fryd siger jeg bare. Tror aldrig jeg har været SÅ stolt, tænk at have sin datter med til opvisning. Jeg statede selv da jeg var i hendes alder, og jeg har nydt de mange timer i gymnastiksalen.

Efter opsvingen tog vi her hjem alle mand og fik kaffe, og is uden for i den skønne sol.

At hawgusen kom og tog over gjorde bare ingen ting, for der havde jeg fået min potion af glæder.

Derfor har denne weekend været med til at tanke poistiv op på min indvendige kontoer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar