tirsdag den 13. december 2011

En engle




Her i efteråret var vi 4 piger, kvinder eller bare kalds os damer, der bestemte os til at vi ville mødes og sy sammen. Første gang vi var sammen fik vi ikke syet meget, for vi faldt i snak. Anden gang vi sås blev der syet endnu mindre, end den første gang..... Behøver jeg sige at vi tager vores symaskiner med, og de bliver da også pakket ud. Men der bliver stadig snakket meget.

Sidst vi var sammen kom vi til at snakke engle. Jeg fortalte om de engle jeg havde set på Smilerynke bloggen, de flotteste engle. Et par dage efter dumpede der et brev ind i min postkasse, men 3 styks engle. Det var en af sydamerne der havde været igang.

Jeg elsker de engle og bliver glad langt langt ned i maven hvergang jeg ser på dem.

Behøver jeg at sige at jeg er lykkelig for at have mødt så skønne damer?

Glædelig tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar