fredag den 11. november 2011

Weekend med skønt indhold

Lige om lidt drager vi øst på, over til kusinerne og deres forælder. Min kloge mand og min svoger skal i skoven og fælde trær, og sikkert falder deres snak mere end en gang på alternative varmekilder. Men denne gang skal vi damer ikke høre på det :O)

Mathilde og jeg bliver nemlig i mosters hus og hygger os. Så nu er jeg ved at pakke til leg, strikning og hygge i en hel weekend. Og jeg glæder mig!

Formiddagen er blevet brugt på at bage Foccacia til aftensmaden og lave en omgang simmergryde også til i aften ( det er nemlig os der skal medbringe maden til i aften) Samtidig fik jeg bagt kyllingehorn og suppebrød, så vores mænd ikke sulter derude i den store skov.

Nu ligger der blødt garn i min taske, klar til at komme på pindene. Og det sidste stykke af Mathildes Islænder skulle også gerne blive færdig i denne weekend. Men mon ikke der går snak i den, for det plejer der at gøre.....

Uanset hvad så er jeg så klar til at komme derover. Jeg har glædet mig siden det blev aftalt, og nu er det nu.

Go weekend til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar