onsdag den 16. november 2011

Onsdag

Jeg viste det!!!!
Jeg nåede da bare slet ikke alt det jeg ville i går, men PYT! Jeg er bare ligeglad, for jeg er nemlig glad for de ting jeg fik lavet.

Der blev nemlig skrevet et jule mandsbrev, til min søde niece. Håber den kommer frem til hende, og den gør lykke.

Og og og ta daaaaa jeg fik lavet Mathildes trøje færdig, ja altså der skal lige fæstnes ender og så skal den lige vakses. Men færdig det er den. Og jeg er faktisk lidt stolt, for det er første gang jeg har strikket mønster. Der er spottet en lille fejl, men det er helt ok for mig.




Og så fik jeg bagt knækbrød, det var første gang jeg forsøgte mig med knækbrød ,men bestemt ikke sidste. Jeg fandt opskriften her og der er super lette at lave og smager super lækkert!


Ja faktisk nåede de ikke at blive helt kolde inden Mathilde og jeg satte vores tænder i dem. Og behøver jeg at sige andet end: Uhhhhmmmmm


4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare FLOT med flot på - wauw! Og bukserne er super fine.

    SvarSlet
  2. Mange tak, bliver helt varm i kinderne nu....

    SvarSlet
  3. Den er lækker, den der trøje - kunne man forestille sig, at mønstret kan lånes ud?

    SvarSlet
  4. Anne Mette: er det noget med den skal medbriges d. 1 dec? Eller skal den i en kuvert inden?

    SvarSlet