mandag den 7. november 2011

Hvis jeg var en ludo-brik



Ja hvis jeg var en ludo-brik, var jeg nok slået hjem i dag.
Vi har haft gæster hele weekenden og jeg er brugt i dag, så meget at jeg INTET orker.
Gæsterne kom fredag aften til aftensmad og tog hjem igen i går aftes, og jeg har lavet meget store mængder af mad. Fyldt og startet opvaskemaskinen mere end 3 gange pr dag, og det siger vist lidt om mængden af måltider. Mathilde valgte så lige ikke at sove natten mellem lørdag og søndag, mest fordi hun kunne. Og så kvitterede hun så med en lur i går, der var kortere end kort. Da vi så fik sendt gæsterne afsted i går og set Borgen, så hoppede jeg ultra hurtigt ind under dynen. Men i dag er jeg BRUGT, jeg samler kræfter til dagens gymnastik.
Så nu vil jeg tage sofaen op ryggen og strikke lidt mønster på en islænder til min skønne datter.

P.s. i går aftens da manden skulle putte, kom Mathilde og gav mig en meget stor krammer og sagde: tak for i dag. Øj jeg tudede, hun er nu skøn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar